fredag 8. mars 2013

Sunrise.

Hei, hei


Her kommer mitt aller første innlegg på bloggen..


Var på Scrapomania her om dagen og fikk meg den herlige Sunrise - Sunset Collection


fra Prima å den er nå bare såå stilig.


Så det er jo self. den jeg har brukt her.


Div bilder fra iphonen 931

Blomstrene er noen hvite Prima blomster som jeg hadde liggene.


De tok jeg og farget for å få noe som matchet.. Det er jo bare super gøy .


Disterss stain - fired brick -


Dylusions - pure sunshine -


Glimmer mist - iridescent gold -


Brukte jeg på blomstrene og litt på ostekluten inni.


Div bilder fra iphonen 932 Div bilder fra iphonen 934 Div bilder fra iphonen 933


Inne i kortet har jeg brukt Sew easy ;) Utrolig fiffi sak.. Jeg tror jeg må prøve å bruke den mere fremmover.


Stemplene jeg har brukt er fra Kort & Godt og Papirdesign.


Alt jeg har brukt er selfølgelig fra The best shop ever, Scrapomania.no


Det var det fra meg denne gangen. Ha en super duper dag videre folkens ;)


Å forresten GRATULERER MED DAGEN I DAG ALLE HERLIGE KVINNER DER UTE <3



Klemmer fra Cathrin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar