lørdag 23. mars 2013

Hjemmelaget Art Journal

Hei alle sammen

I dag er det kliss og klin dag her på bloggen, dvs vi leker oss med litt forskjellige medium og teknikker...  Og jeg (LindaSS) elsker jo dette.. det er så herlig og fritt...

Så i dag vil jeg gjerne vise dere en liten hjemmelaget mixed media art journal jeg har laget. De er så morsomme og herlige å leke seg med, og alle har vi som regel noe vi kan bruke til å få til dette, og hvis ikke så finner du masse herlig snadder inne i nettbutikken..

side 1

Under her så ser du en video hvordan siden under her ble til, og at de er laget på akkurat samme teknikk og samme ark..

side 2
På disse to har jeg brukt følgende produkter
Diverse smårester


detaljer side 1

detaljer side 1

På disse bildene ser du litt detaljer fra mine to sider, og kikker du på videoen helt nederst her så ser du også hvordan jeg har satt sidene sammen til starten på en AJ

detaljer side 2

detaljer side 2

detaljer side 2


Og her finner du videoen..

 
 
Og ikke glem å bli med i utfordringen som vi har på bloggen nå..Fortsattt noen dager igjen av fristen og veldig gode vinnersjanser... Se her
 
 
Klem fra
LindaSS
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar